Scarborough, Anglolang 2018.06.11 - 2018.06.22.

Szentirmainé Pécsi Anna, Szijártó Bettina

14-15. nap

2018.06.24

A mai nap első sikerélménye megvolt: nem aludtunk el, kiértünk az állomásra és még a vonatunk is időben indult. Yorki átszállás után fél 11-re megérkeztünk Manchesterbe. Következő kihívás: szerezzünk transzfert. Első lépés, felhívni a hotelt, ahol szobát foglaltunk és elkérni tőlük az úgynevezett "docket numbert". Ez simán ment. Majd felhívni a...

12-13. nap

2018.06.23

Szerdáról csütörtökre virradó éjjel igen csak hideg lehetett, mert reggelre bepárásodott az ablak. És valóban, a telefon szerint reggel fél 7-kor 7 fok volt.

11. nap

2018.06.20

A mai reggel - Angliához és az eddig megszokotthoz képest - ragyogó napsütéssel és langyos szellővel indult. Végre napos időben kirándulunk! Úticélunk: Whitby és környéke (Robin Hood's Bay, Whitby, Goathland-en és Thorton le Dale-en keresztül).

9-10. nap

Míg ti bezártátok az évet és legalább a gyerekeknek kitört a vakáció, mi továbbra is az iskolapadban ülünk. Hogy ez milyen körülmények között teszik a világ különböző pontjain, a délelőtti órákban beszélgettünk Dannel. Rob továbbra is a szókincsünket igyekszik bővíteni különböző idiómákkal, phrasal verb-ekkel, szituációs gyakorlatokkal. Délután...

8.nap

2018.06.17

Vasárnap van, az első nap, hogy nem kell időre menni sehova, nincs kötött program. Az idő az eddig megszokott, részben felhős, enyhén szeles. Békés, kényelmes reggeli készülődés után ¾ 10-kor találkoztunk a városban. Gyorsan megterveztük milyen irányból hódítsuk meg Scarborought.

7. nap

2018.06.16

Úgy tűnik az égiek megelégelték, hogy szárazak vagyunk már egy hete, ezért kaptunk némi esőt mára. Reggel 7.45-kor indult útnak kis csapatunk, hogy keresztbe átszelje a szigetet és ellátogassunk az angol tavak vidékére (Lake District).

6.nap

2018.06.15

Talán ma reggel volt a leghűvösebb, de az eső továbbra is elkerül bennünket. El se hiszem! Ha nem lenne minden annyira brit körülöttem, azt gondolnám, nem is Angliában vagyok.

4. és 5. nap

2018.06.14

A tegnapi nap igen kimerítő volt, este későn értünk haza, így a két nap anyagát most egyben tálaljuk. Hihetetlenül gazdag volt a 4. nap, ugyanis a nyelviskolával egy egész napos városnéző útra indultunk York városába. Már útközben is rengeteg érdekes információval látott el minket Mick, az idegenvezetőnk. Beszélt az Angliában folyó gazdálkodásról...

3.nap

2018.06.12

Az eddigiektől eltérően igazi angliai időjárásra ébredtünk: felhős, borongós, szeles, szemerkélő esővel (It was drizzly rain.) A mai napunk is egy kicsit korábban kezdődött, mint ahogy az egy "normál tanítási napon" lenne. 8.40-kor taxik sora várt ránk a nyelviskola előtt. A város egyik...

2. nap

2018.06.11

Miután mindkettőnk házigazdái bőségesen elláttak reggelivel (gabonapehely, toast, marmelade, no meg az elmaradhatatlan tejes teával) kis lunchpack-kel, útra keltünk és az Anglolang nyelviskolában találkoztunk.

1.nap

2018.06.10

Nagyon korán kezdődött a mai nap... Valamikor hajnali 3 körül. A repülőgép 6.30-kor indult, és utunk végére közel 11 órányi ébrenlét és masszív utazás után két átszállással érkeztünk el. Külön szállásokon vagyunk, így első körben mindketten a szállásadónkkal ismerkedtünk meg, majd rövid séta során a várossal is. Rendkívül barátságos hely...